Pro koho je spolupráce vhodná
Máš některý z těchto pocitů?
Pak je spolupráce přesně pro tebe!
- Pocit, že nedělám dost, přestože se dřu hodiny denně
- Silná touha mít v podnikání balanc
- Strach z plánování, protože co když mé plány nikdy nenaplním?
- Toužím po tom v rámci mé expertízy sebejistě prezentovat mé produkty
- Hledám způsoby, jak pustit dobré, aby ke mně přišlo skvělé (Např. Mám plno na 1-1 spolupracích, jenže já už nechci prodávat můj čas za peníze, pro tvorbu programů však potřebuji omezit stávající 1-1, aby se mi uvolnila kapacita na tvorbu programů, nemám však odvahu toto udělat, mám strach)
- Často neposlouchám mé tělo, intuici, pocity, přestože je cítím a slyším, i tak je podceňuji - tohle chci změnit!
- Dřu a chodím do akce, ale na sílu a až příliš mnoho
- Nechci vyhořet, to jsem už zažila a nikdy více!
- Nechci už jen furt poslouchat, jak jiní tvoří autenticky, já to sakra chci pro sebe!
- Nebaví mě slepě následovat strategické přístupy mých mentorů, když mi nesedí ...


Buď konečně sebejistá,
prodávej sebevědomě,
vystupuj autenticky
a to jednou provždy!

Možnosti spolupráce

(Soul)Aligned Action
- Chci začít pracovat autenticky
- Už nechci mít u každého podnikatelského kroku stažený žaludek
- Chci efektivní nástroje na práci s vnitřními strachy
-
Nechci další program, kde budu muset analyzovat a škatulkovat každou mou myšlenku

Nekonečně sebejistá podnikatelka
- Chci vybudovat silné seběvědomí
- Chci tvořit v podnikání autenticky a neohlížet se na to, co kdo říká
- Chci následovat své niterné potřeby, budovat podle vlastního gusta
-
Chci být sebejistá natolik, že to ze mne bude sálat z příspěvků a videí

Abundance Leader
- Chci spolupráci na míru
- Můj čas je cenný a chci přesně cílit na mé potřeby
- Mám zaběhnuté podnikání, avšak občas mi přichází pochybnosti (zda se úspěšná kampaň zopakuje, zda je toto navždycky)
-
Chci se maximálně věnovat mé expertíze a v radosti rozsévat povědomí o aktivitách a přivolávat si tak spřízněné klienty
Spolupráce od 32 tis./ měsíčně
(3-6 měsíců)


Představ si, jaký by to bylo, kdyby...
-
Sis věřila v každé akci, kterou děláš
- By Tvá sebehodnota závisela jen a pouze na tom, co interně cítíš, nikoliv na vnějších okolnostech
- By ses těšila na každou novou akci, kterou děláš
-
Sis uměla striktně nastavovat hranice vůči klientům
-
Jsi upustila od toho, že musíš všechno dělat sama
-
Pochopila, že to co děláš je dost a mnohem více!

Autenticita, sebedůvěra a sebehodnota
jsou skutečným kořením
tvého podnikání.
